Praktische informatie

Home » Praktische informatie

Adres

Het Familiecentrum
Laan Nieuwer-Amstel 3
1182 JR Amstelveen

Voor vragen  kunt u ons bellen of mailen

T: 020-7372117
U krijgt altijd de voicemail te horen. Als u een bericht inspreekt wordt u binnen 2 werkdagen terug gebeld.
info@hetfamiliecentrum.nl

Wij zijn verhuisd

Ons nieuwe adres is
Laan Nieuwer – Amstel 3
1182JR Amstelveen.
Wij ontvangen u daar graag vanaf 6 januari 2025

Wachttijd

De wachttijd voor onze verschillende behandelingen bedraagt op dit moment ongeveer 6 weken. Een aanmelding kan gedaan worden door de voicemail van 020 7372117 in te spreken. U wordt dan z.s.m. terug gebeld. U kunt ook een mail sturen naar info@hetfamiliecentrum.nl.

Bereikbaarheid

Bus 174, halte Raadhuis. Vanaf de halte is het 3 minuten lopen naar Het Familiecentrum.
Bus 186, halte Dorpsstraat. Vanaf de halte is het 5 minuten lopen naar Het Familiecentrum.

Parkeren

Als u langs Het Familiecentrum rijdt komt u op een groot parkeerterrein, waar u gratis kunt parkeren. Op sommige dagen is het erg druk.
Aan de linkerkant is een klein parkeerterrein waar u met de blauwe schijf anderhalf uur kunt parkeren.

Kosten en vergoedingen

Vanaf januari 2024 heeft Het Familiecentrum een contract met de gemeenten Aalsmeer, Amstelveen, Diemen, Ouder-Amstel, Uithoorn. Dit betekent dat alle jeugdzorg door deze gemeenten wordt bekostigd. Hiervoor is een verwijzing nodig vanuit de betreffende gemeente, de kinder-of jeugdarts of uw huisarts.

Afzeggen

Het kan gebeuren dat u verhinderd bent voor een afspraak. Wij vragen u dit zo snel mogelijk aan ons door te geven. Wij zoeken dan naar een andere datum en tijd. Als de afspraak binnen 24 uur wordt afgezegd of u vergeet de afspraak dan hanteren wij een tarief van €50 per behandelaar. Dit tarief wordt ook niet door de gemeente vergoed.

Privacy Policy

Lees meer over hoe we uw gegevens gebruiken.

Klachten

Heeft u een klacht? Lees hier wat u moet doen.